2011. augusztus 23., kedd

Díííj! :D

Megkaptam életem első díját Vámpít-tól és Dorcsi-tól, amiért nagyon hálás vagyok nekik!



Szabályok:
1. Tedd ki a logót a blogodra!
2. Köszönd meg attól, akitől kaptad!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Küldd tovább 7 írónak (ne felejtsd el belinkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket.


1. Azonnal :))
2. *PIPA*
3.

  • a szerencseszámom a 22 
  • félek a pókoktól és egyben undorodom tőlük... 
  • nincs testvérem, de szeretnék 
  • van egy kutyám: Csöpi :D
  • eleinte fanficet akartam írni, de személy szerint én nagyobb kihívásnak tartom a kitalált történetek írását. 
  • spontán írok 
  • kedvenc énekesem Bruno Mars, de a kedvenc zeném nem tőle származik, hanem Enrique Iglesias-tól és Usher-től... ( Dirty Dancer) 


4.


5. Rögtön! :D

És még egyszer köszönöm Vámpít és Dorcsi! :))

UI.: Hamarosan friss!
Csóóók!

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok szivem! :D
    és a kedvenc számod ugyanaz mint az enyém. de ezt tudjuk :D
    tali ősszel
    csók puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Sunny : Nincsmit! :))

    Cheryl: Köszönöm! :))
    Neked is a 22? :DDD Nem tudtam :$ Vagyis nem emlékeztem.... :DD
    ősszel :$
    csóóóók ♥

    VálaszTörlés