2011. szeptember 23., péntek

18. Fejezet / Ez nem vicces! /

Nem szívesen rakom fel a részt, mivel az előző fejezethez is csak 1 komment érkezett és ez eléggé letörte a hangulatomat, nagyban befolyásolva az eseményeket! ;)) De nem húzom tovább...! És bocsi előre is! (majd rájössz, hogy miért, ha elolvasod! :D ) 
Pussz!♥

- Kislány! - rikácsolt bele a fülembe valaki és ijedtemben sikítottam egyet, mire két hangos kacagást kaptam válaszul és felpattantam.
- Idióta! - bokszoltam vállba nevetve. - Te nem Rachel-lel vagy?
- Most nem. - kacsintott. - Hát téged sem lát minden nap az ember.
- Csak az olyan emberek nem látnak, mint te! - emeltem fel mosolyogva az egyik szemöldököm.
- Szóval így állunk?
- Így! - vágtam rá, mire felkapott és kirohant velem a kertbe, miközben eszeveszettül kapálóztam a karjaiban. Lauren a nevetéstől fulladozva követett minket. - Engedj el te...!
- Én mi?! - tartott egy kis szünetet. - A helyedben meggondolnám, hogy mit válaszolok!
- De mivel nem vagy a helyemben, ezért MAJOM! - kiáltottam, miközben hirtelen szétfeszítettem a kezeit.
- Ez nagyon meg fogod bánni! - futott utánam.
- Gondolod? - kaptam fel a slagot és megnyitottam a csapot.
- Tudom! - ordította a vízzuhatag alól és odafutott hozzám. Elkapta a kezem és próbálta rám irányítani a vizet, viszonylag sikeresen.

***

- Csurom víz a hajam!
- És a felsőd is! - vágta rá Mike, mire megforgattam a szemem. - És szerintem a melltartód is. - eresztett el egy vigyort, mire fogtam magam, kilöktem a szobából, becsaptam az ajtót és bezártam.
- Adom! - mosolygott Lauren és a gardróbjához lépett, majd fél perc múlva a kezembe nyomott egy farmer forrónacit, rózsaszín atlétát és egy fehérnemű szettet. Gyorsan átöltöztem, miközben Mike dörömbölt.
- Látom, elkéstem...! - esett be Mike az ajtón, mikor kinyitottam.
- Perverz! - nevettem.
- Ez van... - húzta el a száját. - Viszont a helyedben vigyáznék, hogy mit mondok.
- Mondtam már, hogy nem vagy a helyemben. - forgattam meg a szemeim, mire mögém lépett és megcsikizett, amit egy óriási sikítással könyveltem el, majd magához rántott.
- Látom jól elvagytok. - hallottam meg egy ismerős hangot. Eszeveszettül fájt a felismerés mikor szemben találtam magam Jake-kel.
- Te hogy kerülsz ide?! - nyeltem egyet. - Mike eressz már el! - hámoztam le magamról az említett kezeit.
- Nem tudhatod, hogy mire készül...! Lehet, hogy mindjárt neked ugrik és megfolyt. De én megmentelek! - húzta ki magát büszkén.
- Állj már le! - bokszoltam vállba nevetve. - Tehát? - fordultam vissza Jake-hez.
- Már vagy egy órája várlak a parton... De találkoztam Rachel-lel és azt mondta, hogy itt keresselek. Így itt vagyok.
- Mióta?
- Fél órája... - hajtotta le a fejét egy mély levegővétel közben. - De látom, Mike mellett döntöttél. - bökött az említett felé, mire kitört belőlem a nevetés.
- Mi?! Hogy én...? Hogy én és Mike? Na ne!
- Láttam, hogy milyen jól elvagytok...! - ha ölni tudott volna a szemeivel...
- Mivel a legjobb barátom! - emelkedett egy oktávval feljebb a hangom.
- Mike... Még mindig szerelmes vagy Kate-be? - nézett az említettre.
- És ha igen?! - húzta fel egyik szemöldökét és egy féloldalas mosolyt is eleresztett Mike.
- Ez k*rvára nem vicces, fiúk! - pirítottam rájuk. (szerk. megj.: bocsi a csúnya szóért, de így hitelesebb :$ )
- Nem is annak szántuk. - válaszolt Jake, mire fogtam magam és kirohantam a házból. Át az utcákon, egyenesen az erdő felé. Nagyjából fél percig hallottam még, hogy utánam kiabálnak, de nem érdekelt. Csak futottam és futottam, míg el nem értem a célom.

*Jake szemszöge* (szerk. megj.: úgysem volt még ilyen :DD )

- Kate! Ne csináld már! Gyere vissza! - kiáltottam utána, de mintha meg sem hallotta volna. - Gratulálok! - fordultam Mike felé. Legszívesebben kitekertem volna a nyakát, amiért ugyanaz a csaj kell neki, aki nekem...
- Még hogy nekem gratulálsz? Te csin...
- Igen neked. - löktem meg.
- Srácok fejezzétek már be! - szólt ránk Lauren.
- Igaza van! - folytatta Mike.
- Mi van? Betojtál? - nevettem.
- Na jó. Ne a mi házunk közelében verjétek szét egymást! - próbált eltolni minket Lauren.
- Ma este hatkor, tengerpart! - mondtam hátat fordítva Mike-nak és elindultam haza.
- Szeretettel várlak! - kiáltott utánam, mire megforgattam a szemeim.

*Kate szemszöge*

Éppen odaértem az erdőhöz, amikor a telefonom eszeveszett zúgásba kezdett. 'Lauren hív' állt a kijelzőn.
- Igen, jól vagyok és nem, nem akasztottam fel magam, kösz, hogy aggódsz. - szóltam bele mosolyogva.
- Most nem erről van szó, bár igen, aggódtam. - éreztem, hogy ő is mosolyog. - Ezek verekedni fognak! - kiáltotta.
- Mi van?! - vettem egy mély levegőt és próbáltam nyugtatni magam azzal, hogy biztos csak át akar verni.
- Hatkor a tengerparton lesznek! Oda kell mennünk, mielőtt kinyírják egymást!
- Ömm.. Várj! Most fél hat van! - néztem az órámra. - Úristen! - kiáltottam el magam, majd futásnak eredtem.
- Ott várlak! - nyomta ki.

3 megjegyzés:

  1. Szia :D
    Sajnálom amiért nem írtam az előző fejihez.. Na most már mind1. Mondhat bárki bármit, én örülnék neki ha Kate és Mike összejönne, Jake meg eltűnne... De azért remélem nem lesz verekedés.
    Nagyon sajnálom de több nem jön ki belőlem.. Úgyhogy csak aniyt még, hogy várom a következőt :D
    Puszi, Lelkes olvasod: Vámpít xD

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon nagyon vártam már a fejezetet és imádtam, mint mindegyiket, bár néhányszor el kellett kezdenem újra és újra, mert a tesóm fel volt dobódva és beszélt egy csomót és már tiszta ideges voltam, mert nem olvashattam...
    Na szóval... Nem bírom Mike-ot... :( nem tusom miért de nem XD én még mindig Jake párti vagyok és imádom a srácot bármit is tett mert szereti Kate-et látszik rajta...
    Tetszett, hogy Jake szemszögéből is írtál egy kicsit, bár én még olvastam volna az Ő szemszögéből...
    magyarul nagyon tetszett :)
    puszi, Dorcsi

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek :))♥ és örülök, hogy tetszett és annak is, hogy egyikőtök Mike-ot másikatok pedig Jake-et szereti jobban :DDDD
    majd mostmár fogok írni más szemszögéből is, nemcsak Kate-ből.. vagyis szeretnék :))
    De mivel most a novellaverseny miatt fel vagyok dobódva, úgyhogy lehet, hogy még a hétvégén lesz friss! :DDD még nem biztos, de valószínű... :))
    Pussz♥

    VálaszTörlés